Evren Metal, kurulduğu günden itibaren bulunmakta olduğu pirinç imalatı sektöründeki rakipleri arasında öne çıkmak, müşterilerinin taleplerini en verimli şekilde karşılayabilmek ve mevcut standardını her daim yükseltmek hedefinde olduğundan dolayı kaliteye her zaman öncelik vermiştir. Üretimin her aşamasında, çeşitli mekanik ve kimyasal testler uygulanarak kontrol edilen ürünler, kalite standartları çerçevesinde müşteriye tedarik edilir. Evren Metal kalitesi, müşteri tarafından talep edilen ürünleri sağlamak ve müşteri memnuniyetini sürdürülebilir şekilde en üst seviyede tutmayı gerektirir.
Evren Metal Kalite Yönetim Sistemi, firmanın tüm bünyesinde etkin ve sürekli iyileştirme odaklı bir şekilde yürütülmektedir ve kalite Evren Metal üretim sistemi ile sağlanmaktadır. Bu yönetim sistemi, ISO 9001 genel şartlarını sağlamaktadır ve Evren Metal piyasadaki gerekli kalite şartlarını sağlamayı amaç edinmektedir.
Evren Metal Sanayi ve Ticaret A.Ş. olarak Kalite Politikamız;
Kalite, “Kontrol edilmez, üretilir” prensibini tüm personelimizle benimseyerek bu doğrultuda ilerlemektir.
Gelişen ve değişen üretim şartlarına paralel küresel rekabet ortamında ürünlerimizin kalitesini etkileyen tüm süreçleri gözden geçirerek en düşük maliyette müşterilerimizin ihtiyaçlarını kalite ve ilgili standartlara uygunluğu ile birlikte performans ve güvenilirliğini sağlamak önceliğimizdir.
Tedarikçilerimiz ve müşterilerimiz ile karşılıklı iş birliği ile güven içerisinde çalışarak, verimliliğimizi arttırmak ve ürünlerimizi en düşük maliyet ile en iyi koşullarda ve zamanında sunarak koşulsuz müşteri memnuniyetini sağlamaktır.
Çalışanlarımızın katılımı ile sürekli gelişmeyi sağlamak ve eğitimi sürekli kılarak çalışanlarımızın bireysel katkılarını ve kalite sistemimizin verimliliğini arttırarak sektörümüzde lider bir kuruluş olmaktır.
ISO 9001, Uluslararası Standardizasyon Kuruluşu tarafından Kalite Yönetim Sistem şartlarını belirten bir standarttır. Evren Metal Kalite Yönetim Sistemi, bu şartları yerine getirmektedir ve organizasyonun genel performansını arttırmaya yönelik kurulmuştur. Müşteri odaklı ve sürekli iyileştirmeyi hedefleyen bu sistem, çalışan sadakatini sağlayarak kaliteli ürün elde etmeyi standardize eden bir sistemdir.